Start dropdown content
sluiten

Herhaalrecept

Als u chronische medicatie gebruikt, kunt u zich ook eenvoudig aanmelden voor de Herhaalservice van Service Apotheek De Koning. De apotheek zorgt dan, in overleg met uw huisarts, dat uw chronische medicatie elke keer op tijd klaarstaan. Voordelen:

  • Alle medicatie is compleet en ligt voor u klaar op het moment dat u het nodig heeft
  • U hoeft geen herhaalrecepten aan te vragen bij uw huisarts
  • Alle medicijnen worden gelijktijdig geleverd, u hoeft hierdoor niet meerdere keren naar de apotheek te komen
  • U ontvangt een persoonlijk bericht wanneer u het op kunt komen halen of wanneer wij het bij u bezorgen
  • De herhaalservice is gratis

Klik hier om u aan te melden voor de Herhaalservice van Service Apotheek De Koning.

Zit u bij een andere apotheek? Vraag dan bij uw apotheek of u gebruik kunt maken van een herhaalservice.

Kiest u ervoor om zelf elke keer als dit nodig is een herhaalrecept aan te vragen bij uw huisarts? Vul dan onderstaand formulier in:

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content

Afspraak maken

Een consult bij uw huisarts is alleen mogelijk op afspraak en duurt gemiddeld 10 minuten. Als u meerdere vragen heeft of met meerdere personen komt, heeft u waarschijnlijk meer tijd nodig. Wij verzoeken u dit bij de assistente aan te geven zodat wij u optimaal kunnen helpen.

Een telefonisch consult met uw huisarts is bedoeld voor een korte vraag of om een uitslag op te vragen. U kunt hiervoor een afspraak maken via onze assistente. Soms is het moeilijk uw gezondheidstoestand telefonisch te beoordelen. Een persoonlijk afspraak om op het spreekuur
te komen kan daarom alsnog nodig zijn om u optimaal te helpen.

Online afspraak maken

U kunt 24 uur per dag online een afspraak maken met de huisarts, praktijkondersteuner of assistente. U kiest zelf met wie en wanneer. Als u de afspraak heeft gemaakt, staat deze direct in onze agenda.

Online afspraak maken

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content

Stel een vraag

U kunt ons digitaal vragen stellen via MijnGezondheid.net (MGN).

LET OP!! Het gebruik van MGN e-consult is NIET geschikt voor spoedgevallen, u kunt dan beter bellen met de praktijk.

U kunt alleen inloggen als u een DigiD met SMS-functie of de DigiD app op uw smartphone heeft.
Belangrijk: klik op Inloggen (niet op aanmelden).

U kunt ook de app MedGemak gebruiken om uw medische zaken te regelen op uw mobiele telefoon of tablet. Hiervoor download u de app MedGemak in uw appstore. De eerste keer moet u wel nog uw account aan de app koppelen.

Stel een vraag

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content

Inschrijven

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content

Geef uw mening!

Mogen we u een paar vragen stellen? We willen graag weten wat u vond van het bezoek aan ons gezondheidscentrum. Het kost maar 1 minuutje.

We gebruiken de resultaten om onze kwaliteit te verbeteren. De gegevens worden anoniem verwerkt, we weten dus niet wie u bent en we zien uw telefoonnummer ook niet.
Alvast onze hartelijke dank!

Vragenlijst starten

Voordat u belt, bepaal binnen 1 minuut of u naar de dokter moet.

U krijgt direct advies.

 

Over ons

U heeft bij ons uw eigen huisarts. Bij afwezigheid van uw eigen huisarts, kunt u voor spoed terecht bij een van de andere huisartsen.

Wilt u een afspraak maken? Dit kan telefonisch elke dag tot 12 uur. U wordt teruggebeld en hoeft daardoor niet lang in de wacht te staan. In de middag wordt u tot uiterlijk 15.30 uur teruggebeld. Daarna is de praktijk alleen bereikbaar voor spoedgevallen.

Heeft u zich al aangemeld voor Mijngezondheid.net? Hier kunt u op een veilige en eenvoudige manier uw medische gegevens inzien, herhaalmedicatie bestellen en een e-consult inplannen. Klik hier voor meer informatie over hoe u zich kunt aanmelden.

 

 

Wij zijn NHG-geaccrediteerd voor de reguliere huisartsenzorg. Wij voldoen aan de landelijk vastgestelde normen en werken continu aan kwaliteitsverbetering.

Medewerkers

Dhr. J.L.M Backus
Huisarts

BIG-nummer: 19019758001

Dhr. H. Kellany
Huisarts

BIG-nummer: 59925153301

Mevr. Z. Kellany
Huisarts

BIG-nummer: 49915343801

Mevr. M. Klene
Huisarts

BIG-nummer: 59913442501

Mevr. A. Magram
Huisarts

BIG-nummer: 29914295001

Mevr. R.S. Nasroe
Huisarts

BIG-nummer: 49918044401

Mevr. M. Palmeira
Huisarts

BIG-nummer: 79919506501

Mevr. K.G. Schouten Netten
Huisarts

BIG-nummer: 79917962001

Sandra
Hoofdassistent
Fouzia
Doktersassistent
Lisanne
Doktersassistent
Chaymae
Doktersassistent
Joyce
Doktersassistent

Openingstijden

Handig om te weten

Afspraak maken

Telefonisch een afspraak maken bij de huisarts kan tot 12:00 uur. U wordt dan teruggebeld door een van onze assistentes. Zij zijn allemaal goed opgeleid om uw vraag te beoordelen. Soms kan de assistente zelf uw vraag meteen beantwoorden. Voor veel vragen kunt u zelf ook het antwoord vinden op thuisarts.nl.

Consult

Een consult bij uw huisarts is alleen mogelijk op afspraak en duurt gemiddeld 15 minuten.Een telefonisch consult met uw huisarts is bedoeld voor een korte vraag of om een uitslag op te vragen. U kunt bellen met de assistente om een terugbelafspraak met de huisarts te maken. Het is vaak makkelijker om gebruik te maken van de optie ‘Stel een vraag’. Soms is het moeilijk uw gezondheidstoestand telefonisch te beoordelen. Een persoonlijke afspraak om op het spreekuur te komen kan daarom alsnog nodig zijn om u optimaal te helpen.

Huisbezoek

Mocht u niet in staat zijn om op het spreekuur te komen, dan kan de huisarts natuurlijk bij u thuis langskomen. De visites aan huis worden meestal tussen de middag afgelegd. Wij adviseren u om indien mogelijk altijd naar de praktijk toe te komen omdat in de praktijk betere onderzoeks- en behandelingsmogelijkheden voor u aanwezig zijn. We verzoeken u vriendelijk om vóór 12:00 uur een huisbezoek aan te vragen.

Uitslagen opvragen

In het algemeen wordt de uitslag van uw onderzoek door de huisarts persoonlijk aan u meegedeeld. Vriendelijk verzoek om vóór 12:00 uur een telefoongesprek met uw huisarts aan te vragen. Uw huisarts belt u dan in de middag terug.

Meer informatie

  • Tussen 17:00 en 8:00 uur is de praktijk gesloten.

    Voor spoedeisende klachten in de avond, nacht en in het weekend kunt u contact opnemen met de huisartsenpost (HADOKS): 070 346 96 69.

    HADOKS is de nieuwe naam van de SMASH, een samenwerkingsverband van alle huisartsen in Den Haag, Leidschendam, Rijswijk, Voorburg, Voorschoten en Wassenaar. HADOKS regelt spoedeisende huisartsenhulp buiten kantoortijden. Iedere dag tussen 17:00 uur ’s avonds en 8:30 uur ’s morgens; gedurende het hele weekend en op alle erkende feestdagen.

    U krijgt altijd eerst een ervaren doktersassistente aan de lijn. Zij zal vragen naar uw naam, adres, postcode, geboortedatum en verzekering. Zorg dus dat u deze gegevens bij de hand heeft. Zij zal ook vragen naar uw klachten en beoordelen of het noodzakelijk is dat u gezien wordt door een huisarts.

    U moet altijd bellen, u kunt niet zonder afspraak naar de huisartsenpost.

    Meer informatie over HADOKS vindt u op de website van HADOKS

  • Indien u bij verhindering een afspraak niet 24 uur van te voren afzegt, zijn wij helaas genoodzaakt het tarief dat voor deze afspraak geldt bij u in rekening te brengen.

    Let op! Helaas kunt u dit bedrag niet declareren bij uw zorgverzekeraar dus wees op tijd met het doorgeven van een verhindering. Deze regeling geldt voor  de afspraken met de huisartsen, praktijkondersteuners, praktijkverpleegkundigen en doktersassistenten.

    Tarieven

    Niet nagekomen afspraak € 20,00
    Medische verrichting kostprijs*

     

    *Deze prijs is gelijk aan het tarief dat we met de zorgverzekeraar zijn overeengekomen (meer informatie verkrijgbaar bij de assistente).

  • Voor het goed functioneren van de praktijk zijn de doktersassistenten onmisbaar. De doktersassistente heeft een specifieke beroepsopleiding  gevolgd en heeft een beroepsgeheim.

    Hierdoor kunt u bij hen terecht met algemene en specifieke gezondheidsvragen en kunnen zij op grond van de door u verstrekte gegevens informeren en adviseren. Zij zullen u soms enkele vragen stellen om een inschatting te maken voor verdere benodigde behandeling. Huisarts en assistente werken nauw samen en hebben regelmatig overleg.
    Ook verricht de assistente een aantal medische handelingen:

    • Tussentijdse bloeddrukcontrole
    • Aanleggen van een verband en het beoordelen van verwondingen
    • Oren uitspuiten
    • Suiker/Hb-controle
    • Hechtingen verwijderen
    • Aanstippen van wratten
    • Urine onderzoek
    • Injecties
    • Uitstrijkjes in het kader van het bevolkingsonderzoek

     

  • In ons gezondheidscentrum werken meerdere praktijkondersteuners en praktijkverpleegkundigen. Heeft u een chronische aandoening of psychische klachten? Dan kan de huisarts u verwijzen naar een praktijkondersteuner (POH) of praktijkverpleegkundige (PVK). Hij/zij heeft een ander spreekuur waardoor er per consult meer tijd is.

    De POH of PVK is gespecialiseerd in chronische aandoeningen of psychische klachten. Er is nauwe samenwerking met de huisarts. De huisarts blijft eindverantwoordelijk voor de behandeling en het voorschrijven van medicijnen.

    Meer informatie over de praktijkondersteuner en -verpleegkundige vindt u hier.

Thuisarts.nl

Zoekt u specifieke informatie over gezondheid en ziekten?

Voor medische informatie verwijzen wij u graag door naar de website Thuisarts.nl.
Thuisarts.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over gezondheid en ziekten.

Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent

Apotheek.nl

Zoekt u specifieke informatie over medicijnen?

Voor informatie over medicijnen verwijzen wij u graag door naar de website Apotheek.nl.
Apotheek.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over medicijnen.

Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent