Waar kunnen wij u mee helpen?

Start dropdown content
sluiten

Herhaalrecept

Als u chronische medicatie gebruikt, kunt u zich ook eenvoudig aanmelden voor de Herhaalservice van Service Apotheek De Koning. De apotheek zorgt dan, in overleg met uw huisarts, dat uw chronische medicatie elke keer op tijd klaarstaan. Voordelen:

  • Alle medicatie is compleet en ligt voor u klaar op het moment dat u het nodig heeft
  • U hoeft geen herhaalrecepten aan te vragen bij uw huisarts
  • Alle medicijnen worden gelijktijdig geleverd, u hoeft hierdoor niet meerdere keren naar de apotheek te komen
  • U ontvangt een persoonlijk bericht wanneer u het op kunt komen halen of wanneer wij het bij u bezorgen
  • De herhaalservice is gratis

Klik hier om u aan te melden voor de Herhaalservice van Service Apotheek De Koning.

Zit u bij een andere apotheek? Vraag dan bij uw apotheek of u gebruik kunt maken van een herhaalservice.

Kiest u ervoor om zelf elke keer als dit nodig is een herhaalrecept aan te vragen bij uw huisarts? Vul dan onderstaand formulier in:

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content
sluiten

Stel een vraag

U kunt ons digitaal vragen stellen, dit noemen wij een e-consult, dit kan via MijnGezondheid.net (MGN).

LET OP!! het gebruik van MGN e-consult is NIET geschikt voor spoedgevallen, u kunt dan beter bellen met de praktijk

U kunt alleen inloggen als u een DigiD met SMS-functie heeft of de DigiD app op uw smartphone.
Let op: klik op Inloggen (niet op aanmelden).

Om een e-consult te starten klik hier.

Mocht het inloggen niet lukken: dan u kunt zich hier bij MGN aanmelden.

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content

Inschrijven

Ons gezondheidscentrum is weer geopend voor nieuwe inschrijvingen.

Dat kan alleen als u:
- In de wijk woont
- Nog geen huisarts hebt in onze wijk

In case you do not speak Dutch, please fill in the English registration form and follow the instructions. 

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij

Voordat u belt, bepaal binnen 1 minuut of u naar de dokter moet.

U krijgt direct advies.

 

Over ons

U heeft bij ons uw eigen huisarts. Bij afwezigheid van uw eigen huisarts, kunt u terecht bij een van de andere huisartsen.

Wilt u een afspraak maken? Dit kan telefonisch elke dag tot 12 uur. Als u ons belt, kies dan voor de mogelijkheid om teruggebeld te worden. U hoeft dan niet lang in de wacht te staan. U wordt teruggebeld wanneer het u uitkomt. In de middag wordt u tot uiterlijk 15.30 uur teruggebeld. Daarna is de praktijk alleen bereikbaar voor spoedgevallen.

Heeft u zich al aangemeld voor Mijngezondheid.net? Hier kunt u op een veilige en eenvoudige manier uw medische gegevens inzien, herhaalmedicatie bestellen en een e-consult inplannen. Klik hier voor meer informatie over hoe u zich kunt aanmelden.

 

 

Wij zijn NHG-geaccrediteerd voor de reguliere huisartsenzorg. Wij voldoen aan de landelijk vastgestelde normen en werken continu aan kwaliteitsverbetering.

Vragen over het coronavirus?

Kijk dan op de website van de rijksoverheid of bel 0800-1351 (vanuit het buitenland: +312 0205 1351).

Dit nummer is open van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 18.00 uur.

Medewerkers

Dhr. J.L.M Backus
Huisarts

BIG-nummer: 19019758001

Mevr. Z. Kellany
Huisarts

BIG-nummer: 49915343801

Mevr. M. Klene
Huisarts

BIG-nummer: 59913442501

Mevr. A. Magram
Huisarts

BIG-nummer: 29914295001

Mevr. F.M. van der Mooren
Huisarts

BIG-nummer: 69059460501

Mevr. R.S. Nasroe
Huisarts

BIG-nummer: 49918044401

Mevr. K.G. Schouten Netten
Huisarts

BIG-nummer: 79917962001

Sandra
Hoofdassistent
Fouzia
Doktersassistent
Lisanne
Doktersassistent
Chaymae
Doktersassistent
Joyce
Doktersassistent

Openingstijden

Handig om te weten

Consult

Een consult bij uw huisarts is alleen mogelijk op afspraak en duurt gemiddeld 10 minuten. Als u meerdere vragen heeft of  met meerdere personen komt, heeft u waarschijnlijk meer tijd nodig. Wij verzoeken u dit bij de assistente aan te geven zodat wij u optimaal kunnen helpen. Een telefonisch consult met uw huisarts is bedoeld voor een korte vraag of om en uitslag op te vragen. U kunt bellen met de assistente om een terugbelafspraak met de dokter te maken. Het is vaak makkelijker om gebruik te maken van de optie ‘stel een vraag’. Soms is het moeilijk uw gezondheidstoestand telefonisch te beoordelen. Een persoonlijke afspraak om op het spreekuur te komen kan daarom alsnog nodig zijn om u optimaal te helpen.

Huisbezoek

Mocht u niet in staat zijn om op het spreekuur te komen, dan kan de huisarts natuurlijk bij u thuis langskomen. De visites aan huis worden meestal tussen de middag afgelegd. Wij adviseren u om indien mogelijk altijd naar de praktijk toe te komen omdat in de praktijk betere onderzoeks- en behandelingsmogelijkheden voor u aanwezig zijn. We verzoeken u vriendelijk om vóór 12:00 uur een huisbezoek aan te vragen.

Uitslagen opvragen

In het algemeen wordt de uitslag van uw onderzoek door de huisarts persoonlijk aan u meegedeeld. Vriendelijk verzoek om vóór 12:00 uur een telefoongesprek met uw huisarts aan te vragen. Uw huisarts belt u dan tussen 13:30 – 15:30 uur terug.

Artsen in opleiding

In ons gezondheidscentrum worden artsen opgeleid. Zij worden gesuperviseerd door de huisartsen. Als u graag uw eigen huisarts wilt spreken, verzoeken wij u vriendelijk om dit bij het maken va de afspraak aan te geven.

Meer informatie

  • Tussen 17:00 en 8:00 uur is de praktijk gesloten.

    Voor spoedeisende klachten in de avond, nacht en in het weekend kunt u contact opnemen met de huisartsenpost (HADOKS): 070 346 96 69.

    HADOKS is de nieuwe naam van de SMASH, een samenwerkingsverband van alle huisartsen in Den Haag, Leidschendam, Rijswijk, Voorburg, Voorschoten en Wassenaar. HADOKS regelt spoedeisende huisartsenhulp buiten kantoortijden. Iedere dag tussen 17:00 uur ’s avonds en 8:30 uur ’s morgens; gedurende het hele weekend en op alle erkende feestdagen.

    U krijgt altijd eerst een ervaren doktersassistente aan de lijn. Zij zal vragen naar uw naam, adres, postcode, geboortedatum en verzekering. Zorg dus dat u deze gegevens bij de hand heeft. Zij zal ook vragen naar uw klachten en beoordelen of het noodzakelijk is dat u gezien wordt door een huisarts.

    U moet altijd bellen, u kunt niet zonder afspraak naar de huisartsenpost.

    Meer informatie over HADOKS vindt u op de website van HADOKS

  • Indien u bij verhindering een afspraak niet 24 uur van te voren afzegt, zijn wij helaas genoodzaakt het tarief dat voor deze afspraak geldt bij u in rekening te brengen.

    Let op! Helaas kunt u dit bedrag niet declareren bij uw zorgverzekeraar dus wees op tijd met het doorgeven van een verhindering. Deze regeling geldt voor  de afspraken met de huisartsen, praktijkondersteuners, praktijkverpleegkundigen en doktersassistenten.

    Tarieven

    Niet nagekomen afspraak € 20,00
    Medische verrichting kostprijs*

     

    *Deze prijs is gelijk aan het tarief dat we met de zorgverzekeraar zijn overeengekomen (meer informatie verkrijgbaar bij de assistente).

  • Voor het goed functioneren van de praktijk zijn de doktersassistenten onmisbaar. De doktersassistente heeft een specifieke beroepsopleiding  gevolgd en heeft een beroepsgeheim.

    Hierdoor kunt u bij hen terecht met algemene en specifieke gezondheidsvragen en kunnen zij op grond van de door u verstrekte gegevens informeren en adviseren. Zij zullen u soms enkele vragen stellen om een inschatting te maken voor verdere benodigde behandeling. Huisarts en assistente werken nauw samen en hebben regelmatig overleg.
    Ook verricht de assistente een aantal medische handelingen:

    • Tussentijdse bloeddrukcontrole
    • Aanleggen van een verband en het beoordelen van verwondingen
    • Oren uitspuiten
    • Suiker/Hb-controle
    • Hechtingen verwijderen
    • Aanstippen van wratten
    • Urine onderzoek
    • Injecties
    • Uitstrijkjes in het kader van het bevolkingsonderzoek

     

  • In ons gezondheidscentrum werken meerdere praktijkondersteuners en praktijkverpleegkundigen. Heeft u een chronische aandoening of psychische klachten? Dan kan de huisarts u verwijzen naar een praktijkondersteuner (POH) of praktijkverpleegkundige (PVK). Hij/zij heeft een ander spreekuur waardoor er per consult meer tijd is.

    De POH of PVK is gespecialiseerd in chronische aandoeningen of psychische klachten. Er is nauwe samenwerking met de huisarts. De huisarts blijft eindverantwoordelijk voor de behandeling en het voorschrijven van medicijnen.

    Meer informatie over de praktijkondersteuner en -verpleegkundige vindt u hier.

Thuisarts.nl

Zoekt u specifieke informatie over gezondheid en ziekten?

Voor medische informatie verwijzen wij u graag door naar de website Thuisarts.nl.
Thuisarts.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over gezondheid en ziekten.

Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent

Apotheek.nl

Zoekt u specifieke informatie over medicijnen?

Voor informatie over medicijnen verwijzen wij u graag door naar de website Apotheek.nl.
Apotheek.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over medicijnen.

Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent